Förskolans och skolans utveckling

Hade föreläsning idag på förmiddagen.. trött som fan var jag och gick upp kl 6.20... åkte med 6.55 bussen till Enköping för att byta til 804 mot Uppsala... somnade nästan direkt när jag var på väg mot Uppsala. Skönt var det!

Igår och i förrgår var det väldigt mysigt och trevligt i huvudstaden. Blev upplockad av Patrik i Älvsjö... drog direkt och käkade på Thomas restaurang i Hammarbysjöstad. Trevligt trevligt. Kul att träffa Thomas också igen efter en väldigt lång tid. =) Sen bar det av till Patriks nya lägenhet. Jättefin! Kommer bli ännu bättre sen när den står helt klar!
Igår drog Patrik tidigt till jobbet så jag blev kvar ensam hela dagen.... men det va ganska mysigt. Gick en promenad, kollade på Sex and the City filmen och pluggade. Så jag hade iaf saker att göra hela tiden. Sen kom han hem och vi åkte iväg och käkade. Sen skjussade han mig till pendeln så jag kunde åka hem. Direkt när jag kom hem var det dags för handbollsträning. Skönt att springa av sig lite även om jag inte mådde sådär jättefint efter att ha typ tryckt i mig en hamburgare. Fick även ett nytt smeknamn av Rebecca - Becky (inte det vackraste kanske).

Nej shit nu ska jag inte skriva mer.. blev inte så mkt intressant skrivet men det får ni tåla. ;) haha... =P

Puss
//Rebecka

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Det är jättefint becki :)

2008-10-11 @ 08:35:09
URL: http://rebeccaerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0