Bara en liten rubrik


Mysmorgon! Efter frukost och lite städ och plock på rummet har jag suttit och pratat med mor vid köksbordet i någon timme. Hon klarar av att sitta där halva lördagsmornarna. Nästan ända från frukost till lunch. Starkt jobbat tycker jag. Själv hade jag blivit rastklös rätt fort. Men så byts ju sällskapet ut under morgonen. Men mysigt hade vi ialla fall. Under frukosten bläddrade vi i brors skolkatalog och skrattade åt folk (ibland får man faktiskt vara lite elak), sen bytte far och jag plats och tillslut återvände jag för att måla naglarna. Lite smågnabb blev det när jag nämnde en sista minuten resa. Både mor och far ville mer än gärna ställa upp som resesällskap - dock ville de tydligen inte åka tillsammans...? Desperat efter sol och värme som jag börjar bli har jag även försökt få med mig min bror, som inte var så pigg på den ideén. Undra varför..? Vill han inte umgås med sin syster? Vilken kärleksfull familj vi låter som =)

J: "Vad heter de här gula cidrena?"
M: (blixtsnabbt svar): "Eniro!"
J: "Haha. C-I-D-E-R!"
M: "Jaahaa.. haha tyckte du sa sidor"

Kanske något nytt, Cider med Eniro-smak...?

Vilket meningslöst inlägg. Tror jag går och duschar istället...
Nej, förresten! Lunch! =)

//Erika

Förresten, grattis till den okända som tydligen har fått körkort och ska köpa sig en Moe, ett gräsklippsfår =)

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag kan hänga med :D Säg bara tid, plats och pris så kommer jag ;D

2008-11-16 @ 18:39:15
URL: http://thores.blogg.se/
Postat av: Tobbe

Haha whoops, jag är den okända som tagit körkort å ska köpa en Moe, men först en fin Volvo :D

Jag är van vid att namnet fylls i automatiskt men jag hade visst tömt cookies innan jag kommenterade.

2008-11-16 @ 22:14:14
URL: http://tobmeister.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0