aaah!

Nu måste jag verkligen säga mot mig själv från förra inlägget. Jag kan inte vara positiv just nu! Blä! Jag hatar att vara arg. Man mår så otroligt dåligt då... men vad ska man göra när man möts med samma vrede hur mycket man ens försöker? Jag vill bara krypa ihop till en liten boll i ett hörn någonstans och stanna där tills jag ruttnar. Då slipper man ju såna här problem. Blä! Jag vill stanna i mitt rum resten av kvällen.. inte gå ut ur det alls. Stannar här tills jag somnar för att sen gå upp och jobba imorn. Sen när jag kommer hem ska jag gå direkt till mitt rum igen, byta om och sminka mig här och sen stanna här tills jag ska åka till Joar med Erika. Då kommer jag må bra igen...
Men det här lär ju inte hålla... kommer väl komma någon som blir mer arg på en och säger att man ska gå ut och göra saker... fast jag inte vet vad jag ska göra.... Blä!

//Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0