Natten är ung


Tja folket!

Jag är lite onykter (men bara lite så att alla mammor vet). Vi är hemma hos mig och grillar och super. Vi förlorade nyss mot killarna i kubb, de var fan inte kul. Jag hade lovat att hjula på huvudet om vi förlorade, vilket vi gjorde. Iställlet fick jag göra kullerbyttor över halva tomten. Det var inte helller så himla roligt.

Igår och i tisdags skulle jag öppna på Subway, det gick fan mig inte så bra. Tack grönsakskillen som är en ängel! Andra dagen höll jag på att förstöra flera plåtar bröd, men det är lugnt. Sen åkte jag och fikade med Henke. Han är fan söt.

Nu ska jag ut och träffa gänget igen. Har saknat Desse och Robin. Ovant att inte träffa dem varje dag. Saknat deras problem om killar/tjejer, skägg och allt möjligt som kan dyka upp.

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0