:D

MVG och VG! Dagen kunde inte börjat bättre. Jag hade redovisning i svenska C om en bok som jag tyckte var pissdålig. Redovisningen gick skitbra! Det enda "felet" jag hade var när jag läste, läste jag lite för fort. Men annars sa Sara att jag var skitduktig! :D + för det! Efter creden för redovisningen fick vi tillbaka vårt betyg för svenska B och religion A. I svenskan fick jag VG: jag är faktiskt ganska nöjd med det. I religion fick jag MVG!!! Jag är sjukt nöjd med det! Mitt mål var att få MVG i religion A och det fick jag... shit va glad jag är! Och en sak till som jag inte nämnt är att jag faktiskt fick högsta betyg på idrottsprovet också, en trea, vilket betyder MVG det också! Det känns verkligen som om jag är på g nu! Min vändning på mitt studieliv har verkligen fått en tvär vänding.. från att inte orka plugga på nästan allt till att få höga betyg.. känns så jävla bra! Hoppas jag orkar hålla terminen ut bara.. än så länge känns allt bra ändå.. (A)

Nu ska jag gå och fira med lite tårta som blev över från pappas födelsedag.. prinsesstårta är bland det godaste! :D

Puss och Kram
///Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0