väntan

Sitter i skolan och väntar på att ha naturkunskapslektion, som börjar 14.45!!!
Har haft två letioner innan: foto; där vi endast satt och lekte i ps, sen en håla fram till kl 11.45: litteraturkunskap... där pratade vi bara om hur mycket vi jobbar osv. Nu som sagt sitter jag här i datasalen och väntar på nästa lektion... jag hatar att vänta på lektioner när man vet att det inte kommer hända så mycket på dem. Dock måste man gå... På alla hålor som har varit / är idag har vi suttit och diskuterat om provet vi ska ha i Staden och Framtiden imorn. Ett rätt så stort prov faktiskt. Sedan måste jag även plugga till teoriprovet som jag ska skriva imorn. Är ganska nervös så vi får se hur det blir. Jag tror att jag kommer fixa det iaf! :) är laddad till tusen nu, gabbe var snäll och ställde några frågor, vissa kunde jag, vissa inte. Men det får jag väl läsa på lite sen ikväll efter att jag pluggat på staden och framtiden. Men just nu känns det som om jag kan S&F ganska så bra ändå. 

Jag är hungrig också, åt inte så mycket ill lunch eftersom gulasch soppan inte smakade något alls: som om någon bara kokat köttfärs i vatten utan kryddor. Tur att man fick en macka till iaf. 
Ska nog gå till kaffeterian och köpa mig en kexchoklad eller något så att jag orkar med att åka direkt till Lillkyrka för att träna småkillarna i handboll. 

Så min kväll blir rätt intensiv: handbollsträning --> äta --> plugga S&F --> plugga teori..... Kämpa!!!!

Puss 
//Rebecka
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0