Orkar...

Är så trött på att komma till skolan och ha en 15 minuters lektion! Eller ännu värre att komma till en skola och vara förberedd på att ha lektion när det inte är någon.. nu får det bli skärpning.
Imorn har vi inga lektioner.. skönt, men dock måste jag gå upp tidigt ändå och ta 8.10 bussen in till stan för att sedan gå till tandläkaren. USCH!!!! Tycker egentligen inte om att få till tandläkaren, men det är något som måste göras helt enkelt.

Det va ganska skönt att få komma hem tidigt idag iaf. Tittade lite på fotbolls turneringen som ägde rum i idrottshuset efter att ha haft lektion i en kvart. Det va några som hade fixat det som sitt projektarbete. Väldigt organiserat. Dock tittade jag inte på finalen eftersom bussen gick hem då så jag orkade inte vara kvar fram till fyra, för att sedan ta den bussen hem och stressa mig upp till hallen för att ha handbollsträning med p-97. Hatar att stressa....

Nu orkar jag inte skriva mer

Puss
///Rebecka

Kommentarer
Postat av: CAZZIS

Själv tyckedr jag det låter underbart med inga lektioner, men det skulle såklart vara bättre om dom säger det före man kommer till skolan ;D Ha en bra dag.

2008-02-26 @ 15:20:58
URL: http://cazzis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0