För jag har ingen aning


Vad är det med denna fredag? Har jag missat något? Jag är lite småtrött efter min tunga arbetsvecka (hmm, som låg på 5,5 timme totalt) och som vanligt är Mr Halsont på besök. Alltså, grunden för en lugn fredagskväll med mys hemma. Men det verkar bara vara jag som tänker i de banorna. Smsen haglar in. Jag måste tydligen göra ditt och datt, och jag ska åka hit och dit. Beslutångest? Ja! Jag borde inte göra någonting. Men hej, vem vill sitta hemma med en godispåse i knät när polarna är ute och vinglar? Eller tillbringa kvällen med diverse extra roliga (och lite extra svårtolkade) sms som dinglar in stup i kvarten medan man själv ligger rastlös framför Idol. Nä, det funkar ju inte. Det får bli... hmm.. utgång med flickorna i Sthlm? Uppsala med min Jennie och Mattsson? födelsedagsfest i hmm... jag vet inte vart faktiskt...? Nä hörrni, jag får nog återkomma med fredagsplanerna. Jag behöver tänka lite.

//Erika

Kommentarer
Postat av: Therese

Ja, göteborska gillar jag med. :) Tycker vi får träffas någon dag och kolla lite på vart vi tänker åka så att man kan checka läget med pengar osv.

En kväll i sthlm med flickorna låter inte helt fel, kom precis därifrån. ;)

2008-12-05 @ 17:20:27
URL: http://thores.blogg.se/
Postat av: Alex

Där tycker jag att Therese hade riktigt rätt.

2008-12-05 @ 18:56:50
URL: http://alindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0