Nyfriserad

Den här dagen har varit så kul. ERIKA HAR FÅTT KÖRKORT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  ¤¤¤ =[,,___,,)
Den började med att jag gick til skolan för att ha min enda lektion: Naturkunskap. Efter den lektionen gick jag till Tottes för att får håret stylat. Amanda hade sin praktik där så allt skulle bli gratis. Först var det tänkt att hon bara skulle tvätta det och sen göra nån snygg frisyr, men det hela slutade med att jag gick därifrån med kortare hår... Amanda fick klippa mitt hår precis som hon ville. Det var den första gången hon fick klippa en riktig människas hår och det blev skitsnyggt!!! Tack så mycket Amanda! :D ERIKA HAR FÅTT KÖRKORT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  ¤¤¤ =[,,___,,)

image60

Sen gick jag tillbaka till skolan för att möta upp Gabbe... sen ringde vi mamma och bad henne hämta oss i Skolsta... När jag kom hem möttes jag i dörren av nybakat bröd! så mysigt! Sedan satte jag mig vid datorn för att kolla runt lite när Erika ringer... jag svarar och hon låter vanligt glad. "Vet du Rebecka? Jag har fått körkort!!!!" :D:D:D:D Jag hoppar upp och ner av lycka för att Erika ÄNTLIGEN fått körkort!!! Hon har verkligen kämpat med det så länge och är verkligen värd det!!!! ERIKA HAR FÅTT KÖRKORT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ¤¤¤ =[,,___,,)
 

Mini-roadtrip på lördag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Älskar dig gumman av hela mitt hjärta!!! Kör försiktigt!!!! ;):P

Kommentarer
Postat av: william

aaa men tja :D

2007-09-20 @ 18:21:15
URL: http://sirwilliam.blogg.se
Postat av: Sara

grattis till körkortet! :)

2007-09-20 @ 22:56:56
URL: http://sarasilfversten.blogg.se
Postat av: Erika

HAHA tack gumman, älskar dig så mycket oxå!! <3 roadtrip på lördag :)

2007-09-21 @ 08:43:16
Postat av: Erika

Haha, nuuu såg jag att det var en bil :)

2007-09-26 @ 22:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0