Krogen

Igår var det kvla match för herrarna mot ängby.... den slutade oavgjort men de fick även lägga straffar så man kunde skilja på dem i slutet. Efter matchen bar det ner till Pinos för att käka skitgod pasta. Till efterrätt fick vi 100% chokladbakelse! Så guddomligt gott!

Tidigare på kvällen hade Erika frågat om jag skulle med på krogen senare.. första sa jag nej men ändrade mig ganska snabbt:P  Så efter Pinos bar det av mot Uppsala och Seven. Där mötte vi Marcus å co som hade bjudit oss dit. Vi hade jätteroligt och pratade glatt med många konstiga lirare, en frågade om jag och Erika tyckte att han såg homosexuell ut :P vad svarar man på en sån fråga? men vi sa iaf nej... han tyckte det va bra för han va inte det.. jag har egentligen ingen aning om varför han frågade det....  Vi såg även en kille som hade en svamptröja.. han fick heta svampen resten av kvällen:P
Men men... Vi hade iaf skitkul med gänget..!:P Nästa bokad krogkväll blir nog på lovet tror vi.. får se hur det blir då!


Puss å hej leverpastej
                      ///Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0