Men det går bra ändå

Ja jag kan säga er att jag har haft den roligaste och den mest spännande helgen någonsin.
I fredags var jag och Christoffer och såg Avatar. Älskade filmen. Den var jättebra. Hade jag inte alls förväntat mig. Jag ville först inte ens se filmen, men älskling verkade så sugen och Rebecka sa att den var bra. Och tack för det, för den var verkligen bra.

I lördags vaknade jag i Björklinge. Fick skynda mig hem till Enköping för att gymma med mamma (ja, vi har äntligen tagit tag i saken och satt igång) och sen städade jag lite.
Nu idag, söndag, jobbar jag hela dagen. Just nu är jag hemma på någon timmes rast för att sedan åka tillbaka till jobbet. Jättekul. Nu, på min rast ska jag skjusa runt pappa till jag vet inte vart. Han behövde tydligen köpa sig ett batteri. Jaja.

Världens bästa helg, inte sant? ;)

//Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0