Lindex

Uppsala idag med mamma. =)
Skulle bara meddela att jag köpt en jättefin tröja idag till mig själv... på Lindex barnavdelning. =) Score!

Sen har jag inhandlat en hel del julklappar också, iaf till tre personer: Melina, Erika och Linus och Bettina (ja, ni räknas som en;))
Sen har jag sett ut en soffa som jag vill ha i min lägenhet. Asfin! En bäddsoffa med förvaringsutrymme. Score på det med. Sista stoppet jag och mamma var till var Chilli - hittade en sån där gosfilt som vi har här hemma. Det blev en röd. Men den är undanstoppad och väntar på att jag ska flytta. =)

En förkylning har smygit sig på mig också... så jävla trist. När jag är på väg att bli bra så blir jag sjuk igen. Hoppas jag kan träna på torsdag så jag får vara med på matchen på lördag.

Puss
//Rebecka

Kommentarer
Postat av: Svennis

Jag ska spela på lördag :P

2009-11-23 @ 19:11:22
URL: http://rebeccaerixon.blogg.se/
Postat av: Frida Shamoun

Jaja okej du avslöja mig:( Jag älskar dig:$<3 hihi

2009-11-24 @ 22:46:41
URL: http://shamouun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0