Vad gör man när inte solen skiner?


I lördags fick jag reda på att jag är ledig hela den här veckan. Efter ett tag vänder jag mig till Christoffer och ler lyckligt
   - Tänk så bruuun jag ska bli efter den här veckan. Jag ska ligga ute i solen varenda dag!
Christoffer ger mig en inte riktigt likta glad blick. Sen smilar han upp sig igen och ser riktigt skadeglad ut:
   - Det ska bli dåligt väder i veckan.
Där försvann mitt lyckliga leende.

Och mycket riktigt, himmlen är grå och utan sol idag.
Jag hoppas det spöregnar i Stockholm.

//Erika

Kommentarer
Postat av: Therese

HAHA, man ska välja rätt vecka att vara ledig på! Jag jobbar hela veckan och hoppades på att det skulle vara dåligt väder hela veckan och det fick jag så jag är nöjd!

2009-05-04 @ 16:05:14
URL: http://thores.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0