Skolarbete... =P

Jaha då sitter man här hemma och tittar lite på tv. Ska snart börja skriva rent alla anteckningar som jag ska läsa inför tentan. =) Känns riktigt bra faktiskt. Känns som om jag skulle kunna fixa tentan på första försöket faktiskt. =) Den här kursen har varit väldigt rolig. Många böcker lästa: Emil i Lönneberga, Farlig Midsommar, I taket lysar stjärnorna, Janne min vän, Narnia med fler.

I helgen händer det många aktiviteter. På fredag fyller Amanda 18 år. På lördag jobbar jag först, sen ska jag till Bålsta och på 50 årsfest. =) Sen på söndag ska jag prova sätta upp en balfrisyr på Madde. Har en liten ide men får se hur det blir. =)

Nu måste jag äta lunch.

Puss
//Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0