Min sötnos


Att sy gick åt helvete. Jag kunde inte ens trä symaskinen. Jävla undertråd. Jag får helt enkelt driva någon annan till vansinne när mor och far kommer hem.

Så skriken ni grannar ev. har hört har inte haft något att göra med symaskinen, för där gav jag upp innan jag hann bli tokig. Istället har jag gapat på stackars Zingo. Efter en promenad behövde hon en dusch. Och att duscha Zingo gör att jag alltid bryter ihop. Jag blir galen helt enkelt. Stackarn. Men jag tror vi är vänner igen. Jag försökte nyss muta henne med två gurkbitar och så fort hon har torkat ska hon få sig en kram (dock tror jag inte hon alltid uppskattar mina kramar lika mycket som jag gör).


//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0