Jag vet...

...att jag inte har uppdaterat på lääänge. Men jag har verkligen inget kul att berätta. Helgen va trevlig. Den spenderades med Thomas. =) Åh jag är så kär ska ni veta. (A) Det blev handboll och fotboll och så lite film.

Skolan går framåt och inget speciellt har hänt där heller. Är inne på barn och ungdomsläsning. Till idag läste vi en valfri Narnia-bok och Trollkarlen från Övärlden. Temat var fantasy. Rätt spännande faktiskt.
På torsdag ska vi ha redovisning om bilderböcker. Får se hur det går. Tvivlar på att det ska gå dåligt eftersom vi är fyra stycken som ska dela på 15 minuter. =)

Ikväll är det ledarutbildning inför fotbollsskolan. Hoppas det blir lite latja med boll. Är väldigt sugen på det.

Puss
//Rebecka
Nedräkning - 15 dagar kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0