Åh denna ravioli


Jag börjar redan bli lite trött och uttråkad av att bara gå här hemma om dagarna (lite ont om jobb just nu). Så när det plingade till i mobilen blev jag överlycklig. Sms! Till mig!

"Vad ska man äta till ravioli? alltså man kokar dom
ju men man måste ju äta det med något?"

Nähe, ingen som undrade hur jag mådde. Ingen som undrade vad jag hade för mig. Nej, nej. Bara vad man ska äta till ravioli. Vad äter man till ravioli? Vem äter egentligen ravioli? Är inte det typ... barnmat? Jag har i alla fall inte ätit ravioli på flera år.

//Erika

Kommentarer
Postat av: Therese

Men det är ju bara att du hör av dig om du vill hitta på ngt. Har inte heller så mkt jobb nu!



2009-05-14 @ 11:34:26
URL: http://thores.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0