Ett mindre bra prov och sönderslitna kläder


Helgen har minst sagt varit fullbokad. Redan i torsdags stressade jag iväg till Stockholm efter jobbet. På fredagen var det Rebeckas tur att stressa in till storstan, där vi möttes och gjorde Christoffer och folket sällskap på en tacobuffe (oj va mätt jag blev). På kvällen blev det, som Rebecka skrev, en oförglömlig kväll. Helt underbart, det går inte att beskrivas. Efter en helt fantastisk uppvisning från Bounce försvann jag till Björklinge för att sova. Dagen efter var det dags för Christoffer och mig att skriva högskoleprovet. Det tog oss hela dagen och resultatet ska vi inte ens prata om. Den del av provet jag fick bäst på var svenskdelen, som jag skrev halvsovandes och där jag slocknade så fort jag var klar - det säger väl allt om hur resten av provet gick, även om jag var piggare under de andra provdelarna. 
  
Hur som helst, efter ett mindre bra skrivet prov blev det iväg till Litslena bygdegård där jag och Rebecka var servitriser under kvällen. Sen hemgång blev det och jag var helt slut när jag kom hem, men roligt var det. Lite sömn och sen var det upp och hoppa igen. Vi får ju inte glömma söndagsträningen. Skitkul var det. Vi ska ju vara rockbrudar på vår dansuppvisning senare i vår och jag tror jag kommer ser galnast ut. De andra verkar typ ha svarta vanliga kläder, någon med ett rockbandtryck på sig. Jag däremot har lagt ner mycket tid på min outfit. Jag har klippt och rivit sönder alla klädesplagg jag ska ha på kroppen och till det kör vi på ett nitskärp. Nice, eller hur? Jag vet inte jag, men bra blir det nog.

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0