Nykterhet var inte välkommet


Hemma. Trött. Blir nog läggdags snart. Har varit och tränat idag. Jag var inte alls på humör för det, jag var helt slut trots tidig hemgång igår. Var hem till Oskar och chillade lite nu när Pitten har kommit hem. Denna gång var Rebecka med oss. Nor (vet fortfarande inte om det ska stavas så) var lite upprörd över det. Jag hann knappt sätta mig tillrätta vid bordet förrän han var på mig.

N: Erika. Vi måste snacka allvar du och jag.
E: Jaha?
N: Ja, vad tycker du om oss egentligen? Tar du oss för ett stort skämt? Är vi ett skämt för dig?
E: Eeh.. nä?
N: Nä, varför tar då med dig en nykter person hit? (Rebecka skulle köra hem och drack därför ingenting) Nykter! Ser du inte att vi tar det här på allvar?
E: Jo, men hon ska ju köra hem sen. Hon måste ju hem.
N: Jaha. Men ser du grabben här bakom? Hans fot blev avsågad idag och ändå sitter han där med en öl i handen! (Johnny hade vrickat foten och hoppade på kryckor hela kvällen, dock var han väldigt uppfinningsrik med sina kryckor och lyckades bl.a. förvandla dem till fotstöd samt ölhållare.)

//Erika

Kommentarer
Postat av: Alex

Jadu riktigt kul, fast den här gången fattades du;P

2009-02-02 @ 13:26:55
URL: http://alindgren.blogg.se/
Postat av: Rebecka

asså de ska veta hur kul ja egentligen är när jag inte kör! ;P

2009-02-02 @ 14:01:08
URL: http://bbqvillage.blogg.se/
Postat av: Erika

haha aah rå, du får hänga med nån gång när du inte kör ;)

2009-02-02 @ 14:30:03
URL: http://bbqvillage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0