En helt vanlig lördagskväll

Hej hopp.. ja jag måste väl erkänna att jag inte skrivit här på länge (ber om ursäkt Erika för att du fått stått för all uppdatering). Har väl inte hänt så mycket... har varit en hel del festande i Uppsala på sista tiden. Väldigt kul och jag börjar verkligen känna mig som hemma där nu. =) I fredags var jag i Uppsala med de gamla klasskamraterna från förra terminen. Åh vad roligt det var. Lite senare mötte jag upp Erika och co på Pitchers. Sen följde jag med dem till bussen och satt och väntade på min egen.

Igår blev det inte många svängar. Skulle jobbat men när jag kommer dit får jag reda på att det är översvämmning och jag får vända hem igen. Man jag hade ingen hemnyckel och mamma och pappa var på IKEA så jag ringde till Sara och fick följa med dem och kolla på när Robban spelade hockey. De vann! =D
Senare kom Andreas över i sin bil. Pojken har ju fått körkort och var tvungen att visa vad han gick för, så vi drog en repa in till stan. Båda satt och sjöng för fulla muggar ikapp med Petter! Hahahaha! =D
 
Bensinen var billig i Enköping så han passa på att tanka =P

Kul var det ialla fall. Synd bara att han åkte hem så tidigt. "/

Senare ikväll ska jag och Erika boka om Bounce biljetten för vi glömde åka och hämta den förut när vi skulle ha gjort det. (A) Sen ska vi ha en liten filmkväll med dipp. Åh, vad sugen jag blev på minimorötter nu!

Nu - byta om lite... kan ju inte sitta i pyjamas hela dagen.

Puss
//Rebecka
ps. Sara - ha det så grymt kul i Sydafrika
I will miss you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0