Den lilla dockan


Igår vart det lite chill hemma hos Jennie och Mattson. Chillet började med kortspel och avslutades med röj på krogen. Vid stängning dröjde vi oss kvar då vi inte ville stå ute och frysa. Började snacka lite med bartendern och Dj:n. Arbetslös som jag är (typ i alla fall) så frågade jag om de behövde nå nytt folk. Jag ska ringa på måndag och Dj:n Peter ska se vad som finns. Haha. På vägen ut lyckas vi även få en inbjudan till hans födelsedagsfest på Joar ikväll. Så kanske till kvällen, när vi piggnat till, drar vi in på en liten middag och ännu mer dans.

Då jag inte har några bilder från kvällen bjuder jag på två från förra fredagen, Vodookvällen.





//Erika

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Dockan is the shit!

2009-02-21 @ 21:11:28
URL: http://bbqvillage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0