Kroglivet i storstan


 
Det blev lite egobilder innan jag drog iväg in mot stan - något ska man ju roa sig med 
I min spegel kan man delas på två =)

Ja, drog ju ut med flickorna igår. Vi hade det väldigt trevligt även om det inte riktigt blev så mycket dans som vi räknat med, men det tar vi igen på lördag. Då är det Uppsala vi invaderar. Ingen dans förresten? Vad gjorde vi under kvällen egentligen...? För det mesta hängde vi utomhus. Försökte avslöja Lauras nya kompis som Jocke var helt övertygad ljög om att han kom från England. För han visste minnsann att det där, det var ju hans exs kompis ex. Alex, jag och Laura hade planer på att smygfota en vakt. Misslyckades och fick istället ta foton i huvudet, vilket inte har en så bra kvalite. Vi bjöds även på snattad Snickers och fötter dunkandes av smärta.


Jag, Alex och Laura inne på tjejtoan

Jag: "Tja! Vi letar efter onsdagsklubben?"
Vakt: "Onsdagsklubben? Nä, det vet jag inte vad det är. Vet du det? *tittar på en kille bakom honom*
Kille: "Onsdagsklubben? Då måste ni gå ner här, ta till höger. Gå rakt fram en bit, sen vänster och höger igen. Sen går ni tillbaka hit."
Jag: "Sååå, det är här?"
Vakt: "Onsdagsklubben? Jaa, det är onsdag idag. Ja, det måste vara här."


Dansgolv, jag och Laura gömmer oss där i smeten


Jag fick en liten puss
"Nu får du aldrig mer tvätta kinden"


Laura och jag försökte få en bra bild, detta var det bästa vi fick fram
Jag ser ut som en liten kines =)

//Erika



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0