Fixat

Nu har jag precis varit och hämtat mitt körkort! Känns så sjukt, otroligt, undebart bra! Synd att man inte får välja färg själv på sitt körkort... Skulle ju vilja ha det i typ grönt... eller vad som helst utom.... ROSA! Men men.. nu har jag det, i min hand och jag kan visa upp det med stolthet! =D

Nu börjar det närma sig med Danmarksresan med laget... åker på söndag i buss hela vägen ner... ska bli väldigt roligt.

Ikväll ska jag inte göra så mycket. Blir nog ut och gå en liten promenad eller så blir det att jag slappar framför tv:n.. så som vädret ser ut nu så blir det nog tv:n för min del.. det är så sjukt kvavt ute. Jag vill ha ett riktigt åskväder nu... en riktig urladdning... så man kan sitta ute på altanen under en filt och bara mysa... kanske att man har en vän också... då blir det ju ännu bättre... =)

hade bra!
puss
//Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0