Någon som råkar har en icke växande flodhäst?


Under dagen har jag bombaderats av bilder på flodhästar i tidningar. Detta har fått mig att inse en sak som jag tycker är ytterst viktigt att jag delar med mig av. Detta är en uppmaning till alla er där ute. Glöm allt jag önskat mig i julklapp. Glöm plattången. Glöm kameran. Glöm väskan. Glöm allt. Titta istället på den här bilden och kom ihåg endast detta: Den här lilla gullfnutten vill jag ha i julklapp. Se så söt han är. Bedårande. Fast jag måste nog be om en speciell liten krabat, en som inte växer upp. Jag har helt enkelt inte plats för en bjässe i mitt rum. Fast, kanske om jag byter ut honom mot sängen och börjar sova inne på badrumsgolvet?

 
Lite halvkassa bilder sådär då jag försökte undvika att någon på gymmet skulle hinna se idioten som stod och tog kort på flodhästar i tidningen. Tyckte inte det verkade som en sån normal sak att göra. På gymmet tränar man för att komma i form, man står inte och dregglar över tjocka flodhästbebisar. Eller jo, jag gör.


//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0