Nostalgi

Idag har jag suttit och lyssnat på RIX FM i stort sätt hela dagen. Fått höra många låtar som tar en tillbaka till mellanstadiet. =P För att bara nämna en - Rythem of the night.... jag menar vem kommer inte ihåg hur man stod och shakade loss på dansgolvet i idrottsalen precis som alla andra? Alla skulle dansa likadant! =D Hahahah! Så söta vi en gång varit i livet! =P

Ikväll blir det 35årsfest ute på logen - Sandra fyller år!!! Grattis till henne (eller ja, hon fyllde år igår men ändå ;P)
 
Imorn bär det av mot Örebro. Åh, det kommer bli så himla roligt! Onsdagen är djupt planerad! =D Middag, förfest, utgång, efterfest!!! SKITKUL!!! =D HAHHAHA!

Nej nu måste jag gå och göra mig lite snygg. En och en halv timme kvar tills vi ska dra. Tydligen så ska jag få vara fyllechaffis ikväll.....

Ha en trevlig kväll! =D

Puss
//Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0