Lite tankar

Imorn är det fredag, vilket betyder helg för de flesta. andra ska jobba... Jag jobbar på lördag 15-22.20... men men

Fredag som sagt. Jag tror att det kommer bli en bra dag. Först ska jag åka till Västerås med Adil och mamma. Sen blir det hem fort och fixar det sista innan kvällen faller in. Natta kommer till mig direkt när hon slutat jobba kl 15, då ska jag färga hennes hår. Awesome!
Sen kommer grabbarna grus (Adil, Victor och Raif). Och här börjar förfesten som sedan fortsätter ner mot bowlingen.
Efter bowlingen blir det familjepizza hos mig med lite mer folk. Åh det kommer bli så kuuuuul! När förfesten är slut drar vi ner till Joar där Sean Banan kommer att vänta på oss! Jag och Natta kommer stå och shakea asset av oss! =D Happy happy happy!

Jag älskar att vara bland människor jag tycker om och som jag bryr mig om. Finns ju de som man bryr sig lite extra mycket om - Adil! <3

Sen har vi den här Nathalie Wedberg. Hon har blivit en av mina bästa vänner. Kan nog vara så att hon är den vän som man alltid kan lita på i alla väder. Ställer upp så sjukt mycket. Så Natta du ska veta att jag tycker att du har ett hjärta av guld!!!

Over and out!

Puss
//Rebecka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0