Varför är mitt golv så äckligt??

Håller på städa för fullt... har väl plockat lite sen Valborg men det har aldrig blivit helt klart. Jar har fixat klart vardagsrummet (köksdelen kvar) och har skurat golvet. Men va fan luktar det SPYA när man torkar golvet för? Mitt skurmedel doftar underbara liljekonvaljer men golvet luktar spya. Vad föredrar man lixom? Inte FAN är det spya iaf! Så fort jag torkat golvet öppnar jag balkongdörren och tänder sjukt många "mamma"-ljus (vet inte riktigt om man får göra reklam för ljusen lixom;))!
Tur att medelt som man gör rent toan med luktar gott.

När jag är klar ska jag plugga för tentan på måndag.

Imorn far jag till Grillby. Amanda ska klippa mig, undra om ja ska klippa luggen igen eller om jag ska låta den växa...
Sen på lördag ska jag titta på två fotbollsmatcher. =) A- och B-laget spelar. SMHI lovar regn, men jag tittade på SVT:s väder och där lovade de inge regn alls. Inte roligt att titta på fotboll när det regnar. Så jag litar på SVT, de brukar ha rätt. Bara att se hur det blev på Valborg. ;)

Nu ska jag fortsätta städa. =)

Puss
//Rebecka

Kommentarer
Postat av: Frida Shamoun

Jaaa jag saknar dig med:( Vi måste dra ihop någon dag snart men jag kan aldrig planera långt i förväg för jag får ju mina jobbpass dagen innan:/

2010-05-09 @ 16:00:51
URL: http://shamouun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0