Min kära vän!

Var är hon? Har hon kommit fram? Har hon slukats upp av folkmassorna på Londons gator? Har hon fastnat i drömmarnas värld bland alla fantastiska byggnader? Eller har hon helt enkelt det så sjukt bra att hon inte har tid för att hitta en dator och säga att hon landat och att hon lever? =P

Åter till Sverige och verkligheten iaf. Här i Uppsala skiner solen och det är varmt och riktigt härligt. Faaast jag är sittandes inne för att plugga för tenta. Pluggar som satan nu fram tills på fredag och helgen för då har jag inte så mycket tid till det eftersom den är fullsmetad med roligheter. =) Så om jag inte svarar i telefon eller på några sms så vet ni varför.

Nej nu ska jag ta mig en bit choklad och återgå till Sveriges medeltida kristendom.

Puss
//Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0