Vad du spelar Kung Fu?

Ja igår var vi på bio och såg Farsan, och Frida du har rätt, fan va bra den va!! Hahah! Kunde sätta in din familj i vissa scener. =P Hehe!

Nu sitter man här då, en liten bit utanför Köping, i köket hemma hos Sofias föräldrar och skriver på en hemtenta som handlar om Bibelvetenskap... inte så där asroligt som det kanske låter, men oj det går undan. Just nu har vi tagit en paus och ska väl ta till att äta lunch. Både min och Sofias mage skriker efter mat. Och man ska inte plugga på tom mage, då sjunker koncentrationsnivån väldans mycket.

Det är väldigt fint väder ute så det kanske blir en promenad med hundarna så att man hämtar nytt syre också. =)

Puss
//Rebecka

Kommentarer
Postat av: Frida Shamoun

Hahaha visst känner man igen min släkt i den ahhahahaha:P Det var därför jag kände mig så hemma i bio salen haha(A)

2010-03-04 @ 19:51:37
URL: http://shamouun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0