Solen brinner

Solen strålar och jag är ledig. Ikväll är det dansträning, en träning som jag inte lyckats komma till på flera veckor. Egentligen är jag förkyld men det skiter jag i.

Nu snart ska jag ta mig en promenad i solen med vovven. Ska bli skönt. För en stund sen försökte jag även öppna upp mor och fars inglasade balkong för att svepa in mig i en filt och sola lite. Solen värmer ju faktiskt nu så jag tänkte att med en kopp te i handen så skulle det vara jättemysigt. Det är ju inte så kallt på balkongen. Men smidig som jag är förstår jag mig inte på hur man öppnar glasluckorna. Om man nu ens kan öppna så mycket som jag vill. Jag ska kanske göra ett försök senare. Nu ska jag i alla fall fortsätta njuta av min ledighet.

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0