Notting Hill

Idag ar det Notting Hill som star pa schemat. Det blir lite shopping. Blev aven en hel del shopping igar ocksa. Gjorde nog av med 200 pund pa ett par timmar. Men det var det helt klart vart!

Vi skulle gatt in i St Pauls katedral igar men nar vi gick upp for trappan stod det tva vakter dar och sa att det hade stangt, sa det blir imorn istallet.

Igar ikvall var vi pa Hard Rock Cafe och kakade gryyyymt god mat och drack en god drink (av tre mojliga). Innan vi gick in var vantan pa ett bord 1 timme och 15 min. Sa vi gick till shoppen och bestamde oss for att ga darifran med endast en t-shirt. Jag gick dar ifran med en t=shirt och ett linne. =)
Vi kopte aven ett glas nar vi at (man fick kopa det om man kopte en drink och la till 4 pund, sure tankte vi, da fick man aven en dubbelt sa stor drink!!). Maste ju aven namna att jag och Donna inte var ensamma pa Hard Rock, Sandra Osterlund var dar (min brevvan sedan maaaanga ar tillbaka). Pa vilka odds ar det liksom att man ar pa samma plats i varlden vid samma tillfalle. Vi ska aven mota upp henne i Notting Hill lite senare idag. =) Askul!

Nej nu maste jag borja gora mig i ordning, ska hinna ata frukost innan 12, dvs om en timme. =)

Puss
//Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0