Ibland så

Nyss hemkommen från jobbet. Det blev en kort dag idag, men däremot så blir den inte så slapp. Ska till tandläkaren nu och tjata till mig en tid, sen tänkte jag ta en runda på stan och sedan städa lite här hemma. Det är förvånansvärt hur fort det kan bli stökigt egentligen. Det går på ett litet naffs.

Igår var jag och älskling på Ikea en runda och sen en runda på stan. Ibland är det som att shoppa med mamma eller t.o.m. mormor.
"Är den inte lite kort?"
"Kan du ens böja dig?"
"Ska den vara så där kort?"
"Lustigt att de kallar det för klänning när den är sådär kort."
Ja, ni ser ju. Men tills hans försvar, den var kort. Men jag la dövörat till och köpte den ändå.
Så Rebecka, nu har jag en ny och fräsch (och kort) klänning tills vi ska göra stockholm osäkert. =)

//Erika

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Jahapp. Då måste jag ju också köpa en fräsch (och kort) klänning tills sthlm! ;) And we like it! Det är ju inte så att man böjer sig ner och knyter skorna när man dansar! ;)

2010-03-30 @ 18:39:09
URL: http://bbqvillage.blogg.se/
Postat av: Erika

haha nä man gör ju inte de :p däremot kan man ju bli lite fumlig av de där drinkarna (konstigt de där)och kanske tappa något på dansgolvet XD

2010-03-31 @ 13:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0