Grodan it is

Helgen blev så kul! Först och främst var det min lediga helg på länge, bara det gjorde det underbart. Sen i lördags firade vi Laura. Sexparty var det. Det kom en försäljare från en butik och visade upp alla möjliga slags saker. Därefter blev det Melodifestival och sedan en utgång. Så jäkla roligt! Hamnade på Grodan, som jag inte alls gillade efter förra gången vi var där, men igår var det jättekul. Alex och jag kom inte hem förrän runt halv 6, då jag fick sms från Christoffer som satt och åt frukost. Kändes rätt lustigt. Hans dag börjar medan vi däckade i sängen.

Vid tio var det bara att masa sig upp. Då skulle jag börja den långa resan till dansen. Konstigt nog så var jag inte död (trodde jag inte alls skulle ta mig upp), utan rätt seg bara. Och efter att ha halvsovit på bussen in till Tumba och svept en smothie på tåget var jag pigg. Så att träna 1½timme gick super.

Nu är det dags för träning igen innan Christoffer kommer och hälsar på. Då ska vi äta Ben and Jerrys, jag har inte ätit godis och sötsaker på en månad så jag längtar lite jag ;)

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0