En annan del av Köping

Ja då sitter man på bussen på väg till V-rås, där ska Sofia hämta upp mig och så far vi vidare till Köping. Där blir det plugga, umgås och mysa.

Annars händer det väl inte så mycket. I helgen ska jag jobba och packa för nästa färd: London. Det är bara en vecka kvar nu. Sjukt! =D Har tittar runt på vad man borde göra när man är där. Min budget är rätt begränsad så det gäller att planera, vill ju gärna ha kvar pengar när jag kommer hem sen så jag har råd att köpa mat. =P Det är mest utflykter som känns bra just nu, mest att se saker så det lär inte bli så jättemycket utgifter. Men jag Donna har nämnt att det ska bli lite festa också så där går det väl åt en hundring eller två. =P

Nej nu ska jag ta och titta ut genom fönstret där det snöar och är kallt. Kommer nog somna med andra ord.

Puss
//Rebecka

Kommentarer
Postat av: Sara

JAG VILL OCKSÅ ÅKA TILL LONDON!!!!!!!!!! :P

2010-03-03 @ 12:25:23
URL: http://saraslivsstil.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0