Första gången i mitt liv

Är det bara jag som är sjukt sugen på att gå ut och dansa ikväll? Bara jag? Jag hoppar runt här hemma och är astaggad. Men ja, det är ju söndag och då antagligen inte resten av världen har jobbat helg så är den inte så taggad på utgång som jag. Så jag får väl gå till gymmet istället och göra av med min energi där. Och ikväll blir det hockey. Ja, ni läste helt rätt. Erika, den store sportfantasten (eller inte), ska gå på en hockeymatch för första gången i sitt liv. Jag kan i alla fall inte minnas att jag varit på en tidigare. I såna fall har jag förträngt det hemska minnet. Jaja, får hoppas att det blir trevligt. Jag ska nu hälsa på bror, som antagligen (som resten av världen) ligger bakis hemma i sängen, och tvinga med honom på matchen. För själv vill jag inte gå. Nej, nej. Christoffer har dessutom lovat mig att man inte fryser uppe på läktaren. Jag känner mig tveksam. Hallå, det är ju is i hallen? Is! Då måste det ju bara vara kallt, det förstår man ju.


//Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0