Dagens dagens

Ja, idag händer det inte mycket ni. Jag har nu suttit i nästan två timmar och uppdaterat datorn med massa saker som jag inte vet vad det är. Christoffer sa att det var bra att ha. Allt bara för att kunna installera om msn. Men nu, efter två timmars uppdatering, så går det ändå inte att installera. Hm, ja, ja, vad ska man göra?

Idag blir det i alla fall gymmet med mor min. Var där igår med älskling också, det blir mycket tränades när man är ledig. Efter gymmet funderar jag på att göra mig en morotssoppa. Jag tror inte att det kommer bli av. Dels för att jag tappade insiperationen och för att suget efter soppa försvann. Idag känner jag bara för att leva på mackor, men det kan man ju tyvärr inte göra.

En varm choklad med grädda skulle inte heller vara fel. Usch nej så gott det skulle vara. Och varm blåbärspaj med vaniljsås. Mums.

Nä hörrni, klockan är trots allt två, det börjar bli dags att ta tag i den här dagen. Någonting vettigt ska man väl göra, inte bara drömma om sötsaker. Förresten, Rebecka, kolla din mail. Ett litet förslag ligger och väntar. Det är trots allt någon-special-dag idag då julen ska städas ut ;)


//Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0