Bara sex dagar kvar nu!

Oj oj oj! Den här veckan är fullsmetad. =D Imorn är det först föreläsning men den börjar inte förrän kl 12 så jag tänkte dra in till enköping och sola lite. Så länge sen sist nu. =) Sen på kvällen är det handbollsträning och efter träningen följer jag med Frida hem. För på torsdag har vi planerat att dra in till Sthlm och Naturhistoriska. =D Kommer bli jättemysigt tror jag.
Sen på fredag ska jag jobba lite. Sen är det lördag!
Eftersom Frida fyllde 20 i måndags (Grattis i efterskott!;)) så ringde jag och grattade henne, då passade hon även på att fråga om jag ville följa med på libanesfest på lördag. Först tänkte jag väl att jag inte direkt skulle passa in eftersom jag inte är det minsta libanes, men sen tänkte jag om och tänkte att det kommer nog bli skitkul. Frida sa även att jag inte ens skulle behövs försöka kommunisera med servitörerna eftersom de är "direktimporterade" och inte kan ett ord svenska typ! =P Hahah great! Kan ju inte bli mer än kul när man är lite lullig.

Sen på söndagen ska vi tydligen gå upp tidigt för hon skulle skjussa någon på innebandymatch till Uppsala och de hade samling kl 10. Hur fan ska man orka upp lixom?? Aja jag får väl sova i bilen tillbaka till Bålsta sen efter festen! =P

Nu ska jag kolla på So you think you can dance! =D

Puss
//Rebecka

Kommentarer
Postat av: Frida Shamoun

Hahah Det kommer gå så bra på lördag;) Grymt kul också:D Du kanske hittar din libanes man där hahahah:P



BTW samlingen är 8:45 HAHAHA Inte mycket sömn de inte!!

2010-01-28 @ 19:56:04
URL: http://shamouun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0