Och påsken fick ett avslut även den

I söndags bestämde vi oss för att det var dags att avrunda påsken med en utgång. Jennie och Rebecka kom över, påskpyntade och fina.

  
Förfest hemma hos mig, med dans och skratt varvat med seriöst snack.
Vi flummade, drack och tog lustiga kort.

 
Rebecka och jag matchade med lila och svart.
Sen väl inne på Joar upptäckte vi att Rebeckas klänning var trasig, därav ledsna miner.

Efter toabesök ett blev det inte så mycket mer kort.
Vi var upptagna med att dansa. Fy fan va vi dansade. Inget kunde hålla oss borta från dansgolvet.
Vi var förvånade också hur mycket folk det var ute. På Joar. Det var nästan som juldagen, fast man faktiskt kunde röra sig. Så mycket bättre med andra ord.

R: Jag måste sitta! Jag har så ont i fötterna!
E: Okey, vi hittar nån sittplats. (börjar spana efter ledig sittplats)
R: Mot dansgolvet!!
Tydligen hade vi inte tid med att ha ont i fötterna.

Och vilka idioter. Jag hade en någon som nöp mig i rumpan om och om igen på dansgolvet. Men jag såg aldrig vem det var. Så tillslut tröttnade jag och vände mig om och pekade fuck you till närmsta kille. Jag misstänker att han blev arg och att det sedan var han som snodde mitt diadem med mina fina påskfjädrar =(

Vid tre gick vi hem. Jag var inte ett dugg trött och var överlycklig över detta.
"Det bådar gott inför stockholm nästa helg. Jag kommer orka hela natten! Då har jag ju sovmorgon. Idag gick jag ju upp vid 6. Och jag är inte trött! Jag ville inte gå hem." Sen att jag somnade så fort jag la huvudet på kudden och var helt utslagen resten av natten är en annan sak.

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0