When the lights go of

Lill-lördag idag då och jag sitter hemma under mitt täcke och tittar på tv. Det är något spökprogram på Zone Reality. Vet inte om jag tycker att det är så spännande men finns inte så mycket annat att titta på.
På lördag ska jag åka till Furuvik med mamma, pappa, Erika, Melina och Hannes. Det blir en heldag på Parken Zoo och tivolit där. Kostar bara 50 spänn och då får man resa dit och åkband på köpet. Rätt schysst tycker jag. Blir nog en väldigt mysig dag. =) Sen på söndag har jag fotbollsmatch mot Bålsta FF på Skogsvallen. Ska bli kul. Jag tror nog att det blir en tuff match, men jag tror även att vi har en chans att vinna. Vi spelade så himla bra i söndags mot Knarrbacken. =)

Puss
//Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0