Det trodde vi inte

Utgång igår på Joar med Rebecka, Jennie och Wiklund. Rebecka och jag dök upp väldigt tveksamma. Utgång i Enköping när det är Kulturnatten i Uppsala (vilket vi hade kommit på försent)? Nä det kan ju aldrig bli roligt. Helt folktomt borde det vara. Men jävlar vilken kväll vi hade. Det var t.o.m folk där. Och som vi dansade allihopa. Eller ja, jag kan ju inte tala för Jennie och Wiklund för de försvann titt som tätt så riktig koll på dem hade vi inte. Kvällens överraskning var David som tydligen jobbar som DJ där. Kvällens mindre roliga händelser var när jag snubblade och föll (nästan) pladask i en sandhög. Och den äckliga killen som inte förstår det mänslika språket. Fattade inte ens att vi inte ville dansa med honom när både Rebecka och jag puttade bort honom. Pucko. Så vi puttade honom en gång till och sprang därifrån. Annars tackar jag för en jättehärlig kväll som inleddes med drunken dance-dansen och struttsgång (bevis på det finns iform av små filmklipp som vi inte bjuder på här).

  

Hade tyvärr inte så många roliga bilder, men kanske dyker upp när jag tiggt lite från Jennie ;)

//Erika


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken jävla sandhög?? Jag har inget minne av att du snubblade på något alls?? =P För så full var jag väl inte? Eller? =P Tack själv för en grym kväll!

2009-09-14 @ 22:23:21
Postat av: Rebecka

Från mig var inlägget från

2009-09-14 @ 22:24:15
URL: http://bbqvillage.blogg.se/
Postat av: Erika

det var sand när man kom ut från dörren till baren där ute :P och du sprang före så snabbt så du hann nog inte se :P

2009-09-15 @ 20:18:31
Postat av: Rebecka

Jahhaaa! Var det den sanden! Trodde det var utanför Joar typ! ja men det var asskumt, man fick gå på en liten planka typ? :P

2009-09-16 @ 14:52:11
URL: http://bbqvillage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0