Tidig morgon med plugg innan skolan

Ställde klockan på 6.30 igår, trodde jag. Vaknade av att den ringde kl 7.30. Perfekt! tänkte jag. Nu hinner jag ju inte med 8.10 bussen. =( Min tanke var först att jag skulle åkt in till skolan och pluggat där innan jag började kl 13. Men nu blev det inte så. Så jag åt min frukost och pluggade hemma istället. Har redan skrivit hälften av alla anteckningar från föreläsningar och seminarier. Det är så himla spännande med religion!
Nu ska jag göra mig i ordning för att åka in till Enköping med mamma. Hon föreslog att vi skulle äta lunch där, och det tackar jag inte nej till. =) Så jag tar bussen därifrån sen när det är dags att åka. Börjar skolan idag kl 13 och slutar kl 17. Det betyder att jag är hemme typ 18.15. Riktigt drygt att gå så i skolan, men men.
Ikväll har jag tänkt att träna handboll. Var länge sen som jag gjorde det nu. Men mycket har berott på att jag har låtit skolan gått först och sen fotbollen. Men nu drar ju handbollen igång igen så det är väl dags att börja träna nu. ;)

Nej nu måste jag klä på mig något anständigt. =P

Puss
//Rebecka

Kommentarer
Postat av: Bella

Vad kul! Då ses vi ikväll! =)

2009-09-21 @ 12:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0