"That's the way it is"

Strålande dag! Solen skiner, lönen är nyinkommen på kontot och jag har precis slutat jobbet. Kan det bli mycket bättre? Ja, det kan det. Ikväll ska jag över på middag hos mor och far (bjöd in mig själv hehe) och sen blir det bio med älsklingen. Ett träningspass och lite plugg ska jag hinna med också. Synd bara att jag är så extremt seg på att ta tag i saken, eller ja, böckerna och börja plugga. Jag fastnar alltid vid annat. Jaja, nu är det dags Erika. Nu eller aldrig. Nu eller underkänd.

//Erika

Kommentarer
Postat av: Sara

sv. jag tror inte att den tår kommer fällas - jag vet! längtar som en tok!

2009-09-26 @ 03:24:16
URL: http://saripetersoen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0