She's home!

Idag kom Sara äntligen hem igen från sin tripp till USA. =) Jag blev verkligen jätteglad när jag såg henne. Fick mina Converse också - ett par gråa och ett par vit-bruna (underbart snygga). Lite svårt att förklara de vit-bruna så jag lägger upp en bild på dem senare. =)

Hade ju tenta i fredags. Och det gick bättre än förväntat. Hade nog väntat mig att jag skulle gå efter en timme lite drygt men jag satt kvar i typ två och skrev rätt mycket. Är nöjd med det jag skrev och räcker inte det och jag får underkänt får jag väl bara skriva igen sen. ;)
Imorn börjar delkurs två i Religionsvetenskap A. Den kommer handla om att tolka texter osv. Tror att den kommer bli väldigt spännande. Vi ska bland annat läsa ur Bibeln och Koranen.

Nej nu ska jag nog ta och gå och sova lite. Är verkligen jättetrött!

Puss
//Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0