Man borde

Jag har fått internet! Egentligen för någon dag sen, men jag hann inte riktigt blogga den dagen. Blev överraskad av Christoffer och Jonas som helt plötsligt stod utanför dörren. Fast jag hade pratat med dem en stund senare då de sa att de var halvvägs ner till någon-stad-långt-borta. De blev tydligen inte så glada över min reaktion när de dök upp. Blev så överraskad att jag inte visste hur jag skulle reagera och de hade väl hoppats att jag skulle hoppa av glädje. vilket jag minst sagt inte gjorde. Men jag säger att det är ärftligt.

När mamma fyllde 40 skulle grannarna överraska henne med thaimat. På något sätt så fick de tag i några thailändskor som kom hem till oss och började fixa och trixa i köket. Så när mor kom hem stod tjejerna i köket och hade fullt upp. Mor kollade på dem, sa hej och fortsatte ut ur köket. Haha, man borde ju börja fundera när det står två främmande människor i ens kök. Men nej nej.

//Erika


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hahah! Juste! Det kommer jag ihåg. =) Jag tror att mamma hade något med det att göra. För hon kände en av dem som lagade maten iaf. =)Hehe

2009-09-15 @ 22:10:36
URL: http://bbqvillage.blogg.se/
Postat av: Christoffer

Nej de blev vi inteXD hade förväntat oss iafall lite glädje.

2009-09-16 @ 07:34:28
Postat av: Erika

Rebecka: jo så var det nog, kommer bara ihåg att det plötsligt dök upp två thailändare och att jag skulle visa dem köket xp

Christoffer: Jag var glad. lite väl överraskad bara :P

2009-09-18 @ 10:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0