Jag blev sugen på Biff-chung-jong

Kollar på Idol just nu. Fan va kul det är asså! Älskar juryns kommentarer. =D En asiatisk kille kom in, lämnade fram ett varsitt papper till dem med en låttext - på hans språk (lät som japanska?), och börjar sjunga. Juryn försöker följa med när Laila utbryter: Asså du ja har tappat bort mig. Sen hör man lite i bakgrunden hur Andreas säger - jag blev sugen Biff-chung-jong (fråga ej staving=P). Så jävla skön snubbe!!! =D

Btw så har jag nu skaffat mig Skype så jag kan prata med lilla Sara där borta i väster. =) Jävlar vad vi ska snacka nu asså!

Nu börjar Idol igen! =D

Puss
//Rebecka

Kommentarer
Postat av: Sara

JÄVLAR vad vi ska snacka!

2009-09-10 @ 04:04:27
URL: http://saripetersoen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0