"Everything is broken and it keeps on getting bad"

Vilken dag. Varit på Webra idag och jobbat. Katastrof. Allt jag rörde vid gick sönder. En maskin sprutade vatten, någon timme senare tjöt den och gick sönder. Då bytte jag till dens granne som helt plötsligt när jag körde den tappade borren. Bara sådär. Bompang. En snäll snubbe lagade den, sa åt mig att vara snäll mot maskinen och när han vände ryggen till föll borren av igen.

Jag var klar att börja jobba på allvar efter ett. Så jag har haft en väldigt effektiv dag känner jag. Men jag är inte mindre trött för det inte. När jag kom hem lyckades jag laga mina första hela pannkakor som t.o.m. smakade bra. Jag är så stolt. Och sen kom mor och far förbi med Zingo och lite fika. Och efter det har jag diskat i sisådär en timme (jag hade väldigt mycket disk). Nu längtar jag till sängen och kommer somna omedelbart för att börja om dagen imorgon. Hoppas maskinerna är mer sammarbetsvilliga då.

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0