Så här ligger det till

Som ni kanske märker så har både jag och Erika varit lite sega på att uppdatera bloggen... Detta beror på flera saker. Vi har inget nytt att berätta om, inget spännande händer just nu eller så beror det helt enkelt på att vi inte har tid eller inte orkar.
Min helg har iaf inte varit något speciellt händelserik. Jag har pluggat - alltså läst Bibeln. Sen har jag varit med Elin-Pelin (som hon vill bli kallad). Jag har tittat på handbollsmatch x2. En i Idrottshuset och en i Örsundsbrohallen.

Veckan som kommer blir nog inte heller så händelserik:
Måndag: Seminarie
Tisdag: Föreläsning
Onsdag: Föreläsning
Torsdag: Föreläsning
Fredag: Seminarie
Lördag: Jobba  (krogen, någon?)
Söndag: Vilodag???

Nu ska jag sova hade jag tänkt.

Puss
//Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0