NHL

Ja för de som inte vet så ska jag befinna mig i Globen hela kvällen imorn. Ska stå och sälja program för NHL-matcherna för att samla ihop pengar till fotbollslaget. Detroit möter St. Luis. Tror faktiskt att det kan blir rätt skoj. =) Åker in med Elin runt 14.10 med tåget från Enköping, sen tar vi tunnelbanan till Globen. Matchen börjar kl 20.30 och vi ska vara där typ 16.45... men jag vet att det kommer hända lite annat smått och gott innan matchstart. Bland annat så ska Arctic Monkeys spela. Inte illa pinkat måste jag säga. De var som förband när jag och Gotten var i Fryshuset och kollade på när Franz Ferdinand spelade och de var riktigt grymma faktiskt. Så jag hoppas på att de gör lika bra ifrån sig nu, om inte bättre till och med.
På lördag är det Oktoberfesten som gäller. Det blir en kär liten återförening mellan oss tre tjejor: jag, Erika och Gotten!! =D Kommer nog bli urkul! Jag är grymt taggad för det!! Jag och Erika har redan bestämt oss för att vi ska stå och sjunga ikapp till Magnus Uggla låtar sen när de körs. =)

Nu - bastu för min del. Det är freeeezing i mitt rum så jag måste försöka få upp kroppsvärmen iaf så jag kan gå och lägga mig lagom varm och go. =)

Puss
//Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0