Gym eller inte gym, det är frågan...

Tror ni att jag lyckas ta mig till gymmet idag? Senast jag var där tog det mig ca fem timmar från och med att jag bestämde mig att nu ska jag gå tills jag verkligen kom dit. Jag fastnade lite på vägen. I en bok t.ex. Och i soffan hos mor och far. Och bland tidningarna på köksbordet.

Idag har jag tänkt att jag ska gå dit. Men just nu känns det som om jag tar en promenad till mor och far istället för att hämta bilen. Då får jag ju lite frisk luft också. Motion och frisk luft. Två flugor i en smäll. Mycket bättre eller hur? Och då kan jag ju stanna hemma i sängen lite längre. Mycket bättre. Det får nog bli så. Men först: maaaaaat.

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0