En helt vanlig måndag?

Det blev diska och matlagning. Eller ja, disken har jag ju inte tagit tag i än, men det kommer snart. Nu så sitter jag och äter korvstroganoff framför Top Model. Vilka fina bilder de tagit! Dumpad brud i Bahamas. Skitfina bilder.

Idag har jag inte gjort alls det jag planerat. Skolan har jag varit i. Sen tog jag en omväg hem och köpte mig ett läppglans (pojken min kommer bli så glad. Eller inte.) och en tröja. Egentligen hade jag tänkt börja med målningen av mina garderober, men det får väl bli imorgon då. Om det inte helt plötsligt skulle dyka upp lite jobb. Nä, nu ska jag ta och höra av mig om mor vill ha sällskap till kvällspromenaden, hon brukar vilja det på måndagar.

//Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0